گزدون
گزدون
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان عزیز

 *توجه*

*تبادل لینک هوشمند *

افتخار ما همراهی شماست
برای تبادل لینک، ابتدا سایت ما را با عنوان: گزدون و آدرس:   gazdoon.ir   لینک نمایید؛ سپس مشخصات لینک سایت خود را در کادر زیر بنویسید . در صورت وجود لینک ما در سایت شما، لینک شما به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





وبلاگ گزدون:عزت اله محسنی پور

مردم بخش پاتاوه خواستار احداث یک باب بیمارستان در شهر پاتاوه هستند. بخش پاتاوه به مرکزیت شهر پاتاوه، شهرستان دنا با جمعیتی افزون بر 30000 نفر و دارای 90 روستا و 70 درصد از جمعیت شهرستان  دنا را در خود جای داده است. بخش پاتاوه در شمال استان کهگیلویه و بویراحمد و یکی از بخش های پرجمعیت استان بوده و جمعیت این بخش نیز از برخی شهرستان های استان بیشتر و از لحاظ گستره نیز قسمت اعظمی از استان را در برگرفته است.

5mdxuw5iz9za1rbjbii

مردمان این بخش در تمامی صحنه های مربوط به انقلاب از جنگ تحمیلی گرفته تا مراسم انقلاب و انتخابات در ادوار مختلف شرکت گسترده داشته و شاهد این مدعا تقدیم  اولین شهید شهرستان های دنا و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس  و صدها شهید گلگون کفن دیگردر راه صیانت از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی است. مردم این بخش به برکات نظام جمهوری اسلامی از خدمات عمومی قابل توجهی برخوردار شده اند ولی عمق محرومیت در این بخش آن چنان زیاد است که جای تلاش برای خدمت رسانی و اهتمام بیش از بیش مسئولین را می طلبد.

یکی از مشکلات این شهر و ضمائم آن عدم وجود بیمارستان در این بخش بزرگ است. به نوعی که افراد برای بستری شدن، مجبور به طی مسافتی طولانی و مراجعه به بیمارستان های شهر یاسوج هستند. در زمان اعزام باید سختی های سفر در پرخطرترین جاده استان را به جان خریده و چه بسا به دلیل بعد مسافت و تصادف در حین اعزام، عزیزان خود را از دست داده اند. مردم این بخش خواستار احداث بیمارستان در شهر پاتاوه بوده و دلایل این درخواست به حق خود را نیز بازگو می کنند:

1-      بخش پاتاوه از لحاظ جمعیتی و گستره جغرافیایی یکی از بزرگترین بخش های استان و شهرستان دنا است که دارای بیش از سی هزار نفر جمعیت و دارای 90 روستای کوچک و بزرگ است به طوری که جمعیت غالب شهرستان دنا که رقمی بالای 70 درصد جمعیت این شهرستان را در خود جای داده است.

2-      به دلیل بعد مسافت تا مرکز استان و عدم وجود راه ارتباطی مناسب تا مرکز شهرستان دنا، مشکل اعزام بیمار به مراکز درمانی این شهرها را دو چندان نموده و بیماران قبل از رسیدن به این مراکزبعضاً فوت می کنند.

3-      موقعیت شهر پاتاوه به گونه ای است که قسمت اعظم جمعیت روستایی شهرستان دنا از لحاظ موقعیت مکانی به این شهر نزدیک تر بوده و به گفته متولیان درمانی این بخش، روزانه بالای 380 نفر در درمانگاه این شهر ویزیت می شوند.

4-      قرار گیری شهر پاتاوه در مسیر اصلی جاده  یاسوج به استان های اصفهان و چهار محال و بختیاری و خطر ناک بودن این مسیر در بخش پاتاوه، به طوری که حدود 21 درصد تصادفات جاده ای استان در این بخش به وقوع می پیوندد. و این عامل خود گویای نیاز، توجه و عنایت مسئولین را صد چندان می کند.

5-      در مرکز درمانی شهر پاتاوه نه تنها بیماران این بخش را ویزیت می کنند بلکه به دلیل موقعیت ممتاز مکانی، به برخی روستاهای بخش مرکزی شهرستان دنا از جمله روستاهای کره، سمرون، گورگنجو، تنگ پوتک و توت نده، خدمات درمانی ارائه می کنند.

6-      از آن جائی که طرح احداث بیمارستان از مصوبات دولت بوده و مردم نیز خواهان احداث بیمارستان در این شهر هستند در دو نقطه از این شهر اقدام به اهداء زمین جهت ساخت و ساز کرده اند.

7-      در صورتی که بیمارستان در این شهر احداث شود به دلیل موقعیت خاص مکانی این شهر نیز بخش هایی از مناطق مارگون، مانند زیلایی و بخش لوداب نیز می توانند از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

با تمامی این دلایل و توجه دولتمردان به استفاده بهینه از منابع و خدمت رسانی به مناطق محروم، مردمان این بخش درخواست به حق و قانونی خود را برای احداث یک باب بیمارستان در مرکز این بخش، شهر پاتاوه اعلام نموده و خواستار همکاری مسئولین خدوم تا احداث این مرکز حیاتی در شهر پاتاوه هستند.

منتظر نظرات شما عزیزان در پربار کردن محتوای وبلاگ می باشیم.


مدیر وبلاگ: عزت اله محسنی پور
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

گــــــــزدون

روســـــتای گــزدون، بخش پاتاوه، شهرســتان دنا، استان کهگیلویه و بویراحــــــمد. بخش پاتاوه علیرغم نیروهای انسانی مستعد و متعهد و داشتن نعمت های خدادادی فراوان همانند آب، منابع طبیعی، منابع زیر زمینی، موقعیت مناســـب مکانی، طبیعت زیبا و بکر و از همه مهمتر قرار گرفتن در پیشانی ورودی به پایتـــخت طبیــــعت ایران، استان کهگیلویه و بویراحمد و ... هنوز دارای محرومیـــــــــــت های فراوانی در بسیاری از زمینه هاست. در دنیای امروزی که به عنوان عصر ارتباطات معرفی شده است کسی از قافله عقب نمی افتد که بتواند اطلاع رســـــانی در تمامی زمینه ها اعم از پیشــــــــرفت یا عقب افتادگی در تمامی حوزه ها را داشتــــــــه باشد. و لذا عزیزان به خصوص جوانان و اهالی قلم دست به کار شوند و هر آنچـــــــه در توان دارند نسبت به معرفی و بازتاب اخبار و پتانسیل های بالقــــــــوه و بالفعل این بخش به ظاهر محروم ولی دارای غنای انسانی بالا اقدام کنند. این وبلاگ آماده دریافت نقطه نظـــــــــرات و پیشنهادات و مطالب شما و انتشار آن با نام خودتان در سایت روستای گزدون را دارد. با تشکر مجدد shahintizbal@yahoo.com
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1394
فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس