گزدون
گزدون
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان عزیز

 *توجه*

*تبادل لینک هوشمند *

افتخار ما همراهی شماست
برای تبادل لینک، ابتدا سایت ما را با عنوان: گزدون و آدرس:   gazdoon.ir   لینک نمایید؛ سپس مشخصات لینک سایت خود را در کادر زیر بنویسید . در صورت وجود لینک ما در سایت شما، لینک شما به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





خدمتی دیگر از وبلاگ روستای گزدون

نوبت دهی اینترنتی
کلینیک های شهر یاسوج

بدون نیاز به مراجعه حضوری، در خانه یا محل کار
با ورود به این سامانه نسبت به دریافت نوبت اقدام کنید


دکتر یزدانپناه خبر داد

وبلاگ روستای گزدون: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سیستم نوبت دهی اینترنتی کلینیک های سه گانه شهید مفتح یاسوج، به منظور رفاه حال بیماران، خدمات رسانی بهینه به مراجعان درمانگاه های تخصصی، کاهش اتلاف وقت و ایجاد نظم در نوبت دهی راه اندازی و آغاز به کار کرد.

دکتر پرویز یزدان پناه افزود: بیماران می توانند از نقاط مختلف استان با ورود به سامانه اینترنتی نوبت دهی کلینیک شهید مفتح، پزشک و روز ویزیت مورد نظر خود را انتخاب و در موعد مقرر مراجعه و ویزیت شوند.

IMG 8641 نوبت دهی اینترنتی کلینیک ها در یاسوج راه اندازی شد

وی اظهارکرد: این اقدام با هدف کاهش مراجعات حضوری و در راستای افزایش رضایتمندی، خدمت رسانی مطلوب تر به بیماران مناطق دوردست و همچنین بر طرف شدن مشکل بیماران تدوین و هم اکنون اجرایی شده است.

عضو هیئت مدیره کلینیک شهید مفتح یاسوج، از درج مشخصات کامل روز و ساعت کلیه کلینیک های تخصصی شهید مفتح در سایت www.cmofateh.yums.ac.ir و امکان نوبت دهی تلفنی در چند روز آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: در این سامانه تخصص های موجود همراه با کلینیک مورد نظر با اولویت نوبت تعریف شده است تا بیماران بتوانند بعد از ورود به سامانه، نوع تخصص، پزشک، ساعت و تاریخ را انتخاب و کد رهگیری دریافت کنند. ارائه کد رهگیری هنگام مراجعه به کلینیک الزامی است.

یزدان پناه با تاکید بر اینکه افرادی که دسترسی به سامانه اینترنتی نوبت دهی ندارند، نگران نباشند؛ یادآور شد: نوبت دهی حضوری در کلیه کلینیک های شهید مفتح یاسوج همچون گذشته از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ و ۱۵:۳۰ تا ۲۱ برقرار است .

وی اضافه کرد: روزانه حدود سه هزار نفر از دریافت کنندگان خدمات درمانی به این درمانگاههای تخصصی مراجعه می کنند که با توجه به حجم بالای مراجعه کنندگان به این کلینیک ها، بسیاری از بیماران برای دریافت نوبت در ساعات اولیه صبح مجبور به حضور در صف های طولانی بودند که با طراحی و اجرای این فرآیند، زمان کمتری برای دریافت نوبت صرف شده و می تواند رضایتمندی بیشتر مردم استان را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، تا قبل از اجرای نوبت دهی بصورت اینترنتی بصورت حضوری انجام می شد که منجر به مشکلاتی برای مردم و صف های طولانی می شد.

منتظر نظرات شما عزیزان در پربار کردن محتوای وبلاگ می باشیم.


مدیر وبلاگ: عزت اله محسنی پور
 


نظرات شما عزیزان:

اعظم
ساعت18:03---19 خرداد 1393
خوب بود یاسوجی ها

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

گــــــــزدون

روســـــتای گــزدون، بخش پاتاوه، شهرســتان دنا، استان کهگیلویه و بویراحــــــمد. بخش پاتاوه علیرغم نیروهای انسانی مستعد و متعهد و داشتن نعمت های خدادادی فراوان همانند آب، منابع طبیعی، منابع زیر زمینی، موقعیت مناســـب مکانی، طبیعت زیبا و بکر و از همه مهمتر قرار گرفتن در پیشانی ورودی به پایتـــخت طبیــــعت ایران، استان کهگیلویه و بویراحمد و ... هنوز دارای محرومیـــــــــــت های فراوانی در بسیاری از زمینه هاست. در دنیای امروزی که به عنوان عصر ارتباطات معرفی شده است کسی از قافله عقب نمی افتد که بتواند اطلاع رســـــانی در تمامی زمینه ها اعم از پیشــــــــرفت یا عقب افتادگی در تمامی حوزه ها را داشتــــــــه باشد. و لذا عزیزان به خصوص جوانان و اهالی قلم دست به کار شوند و هر آنچـــــــه در توان دارند نسبت به معرفی و بازتاب اخبار و پتانسیل های بالقــــــــوه و بالفعل این بخش به ظاهر محروم ولی دارای غنای انسانی بالا اقدام کنند. این وبلاگ آماده دریافت نقطه نظـــــــــرات و پیشنهادات و مطالب شما و انتشار آن با نام خودتان در سایت روستای گزدون را دارد. با تشکر مجدد shahintizbal@yahoo.com
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1394
فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 62
بازدید هفته : 3703
بازدید ماه : 5257
بازدید کل : 281334
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس