گزدون
گزدون
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان عزیز

 *توجه*

*تبادل لینک هوشمند *

افتخار ما همراهی شماست
برای تبادل لینک، ابتدا سایت ما را با عنوان: گزدون و آدرس:   gazdoon.ir   لینک نمایید؛ سپس مشخصات لینک سایت خود را در کادر زیر بنویسید . در صورت وجود لینک ما در سایت شما، لینک شما به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به تظاهرات مردمی

راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم یمن

«جمعه این هفته ، روز همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم  یمن»

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از مردم مسلمان و آزادۀ استان دعوت می نماید ، پس از اقامۀ نماز جمعه این هفته (18 اردیبهشت ماه 1394) همپای ملت مسلمان ایران علیه این تجاوز آشکار و وحشی گری و تفرعن رژیم آل سعود  قیام کرده، این اقدام ضدانسانی و غیر قانونی رامحکوم کنند.

تظاهرات سراسری علیه حملات ناجوانمردانه و تجاوز آشکار رژیم آل سعود در یمن ، پس از اقامه نماز جمعه این هفته ،  همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی ، ضمن محکومیت شدید  تجاوز آشکار  ارتش رژیم آل سعود با حمایت چند کشور عربی و صهیونیستی به سرزمین و مردم بی دفاع یمن اعلام کرد :

پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه این هفته ( 18 اردیبهشت ماه ) ، روز همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم یمن بوده که مردم ولایتمدار و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با سراسر کشور پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه ، تظاهرات علیه نسل کشی و قتل عام عمومی مسلمانان بی دفاع و بی گناه یمن ، توسط ارتش سفاک و مزدور  رژیم آل سعود ، برگزار و از مقاومت مجاهدانه و جانانه مردم مظلوم یمن حمایت همه جانبه خواهدکرد .

در حالی که پس از سال‌ها تحمل حکومت دیکتاتوری در یمن و قیام‌های مردمی این کشور علیه حکومت‌های خود فروخته و دست نشاندۀ غربی و کسب پیروزی‌های مردمی تحت حمایت نیروهای انصار الله، شاهد هستیم که ارتش دولت آل سعود به بهانۀ واهی حمایت از رئیس فراری دولت یمن، اقدام به تجاوز هوایی و اخیراً به صورت موضعی ، حملات زمینی علیه سرزمین ، مردم مظلوم و تمامیت ارضی یمن با دعوت از چند کشور دیگر و همراهی برخی کشور های عربی –  غربی -  صهیونیستی و همراه با سکوت سرد و مرگبار سازمان های بین المللی داعیه دار حقوق بشر ؛ کرده است  ، آن هم تجاوزی آشکار و همراه با نقض قوانین بین المللی و پایمال شدن خون هزاران زن و کودک و مردم بیگناه یمن .

رژیم متفرعن آل سعود  با حملات از پیش طراحی شده توسط صهیونیستها و سردمداران استکبار جهانی و امریکا ، با تخریب اماکن عمومی و زیر ساخت های حیاتی و استراتژیک ، مراکز درمانی و بیمارستان ها ، مدارس و منابع ذخایر آب و برق و پالایشگاه ها یک کشور اسلامى دیگر (  یعنى یمن )  به دست خود مسلمان‌ها و با بودجه خودشان ، به واقع یک جنگ نیابتی به نفع صهیونیست ها  راه انداخته که این نشان از اوج خیانت و حماقت متجاوزین است. نکته مهم و عجیب‌تر این‌تجاوز ، این است که ، متجاوزین به سرزمین یمن ، خود شاهد بودند که دولت غاصب اسرائیلی، یعنى سرسخت‌ترین دشمن اسلام، از اولین دولتهای حمایت کننده از این تجاوز بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

گــــــــزدون

روســـــتای گــزدون، بخش پاتاوه، شهرســتان دنا، استان کهگیلویه و بویراحــــــمد. بخش پاتاوه علیرغم نیروهای انسانی مستعد و متعهد و داشتن نعمت های خدادادی فراوان همانند آب، منابع طبیعی، منابع زیر زمینی، موقعیت مناســـب مکانی، طبیعت زیبا و بکر و از همه مهمتر قرار گرفتن در پیشانی ورودی به پایتـــخت طبیــــعت ایران، استان کهگیلویه و بویراحمد و ... هنوز دارای محرومیـــــــــــت های فراوانی در بسیاری از زمینه هاست. در دنیای امروزی که به عنوان عصر ارتباطات معرفی شده است کسی از قافله عقب نمی افتد که بتواند اطلاع رســـــانی در تمامی زمینه ها اعم از پیشــــــــرفت یا عقب افتادگی در تمامی حوزه ها را داشتــــــــه باشد. و لذا عزیزان به خصوص جوانان و اهالی قلم دست به کار شوند و هر آنچـــــــه در توان دارند نسبت به معرفی و بازتاب اخبار و پتانسیل های بالقــــــــوه و بالفعل این بخش به ظاهر محروم ولی دارای غنای انسانی بالا اقدام کنند. این وبلاگ آماده دریافت نقطه نظـــــــــرات و پیشنهادات و مطالب شما و انتشار آن با نام خودتان در سایت روستای گزدون را دارد. با تشکر مجدد shahintizbal@yahoo.com
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1394
فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 141
بازدید هفته : 581
بازدید ماه : 6808
بازدید کل : 275976
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس