گزدون
گزدون
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان عزیز

 *توجه*

*تبادل لینک هوشمند *

افتخار ما همراهی شماست
برای تبادل لینک، ابتدا سایت ما را با عنوان: گزدون و آدرس:   gazdoon.ir   لینک نمایید؛ سپس مشخصات لینک سایت خود را در کادر زیر بنویسید . در صورت وجود لینک ما در سایت شما، لینک شما به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





جشن بزرگداشت هفته زن با همکاری اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و اداره کل امور بانوان و دستگاههای اجرایی استان در سالن شهید پایدار یاسوج برگزار شد.

به گزارش سایت گزدون،  امروز صبح  و با همت اداره کل ورزش و جوانان و همکاری امور بانوان استانداری،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، موسسات فرهنگی و هنری دل‌های پاک دنا، ماهور سبز دریلا و آوای امید جوان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی جشن هفته زن برگزار شد.

در این مراسم جهانبخش ایزدپور ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن به تمام مادران این سرزمین اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی تمام نمای تمامی آحاد مردم است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جامعه‌ای قرار داریم که حضرت زهرا (س) الگوی رفتار و اندیشه است، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) جزء زنان بزرگ اسلام است.

این مسئول با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) الگوی کاملی از یک بانوی با ایمان، ولایت‌مدار و مسلمان است که الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام ما را در مسیر سعادت قرار می‌دهد، گفت: حضرت زهرا (س) زنی پرتلاش، صابر، دانشمند، عالم و سخنور بود که همواره یار و یاور مظلومان و مدیر و مدبر در امور زندگی خود بود.

وی تصریح کرد: زنان مسلمان باید از مکتب بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) درس بگیرند و با سلاح عفت و ایمان جامعه خود را حفظ و نسل‌های آینده را هدایت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: 

  سیده زینب هاشمی نیز در جشن روز زن اظهار کرد: در 36 سال پیش امام خمینی (ره) سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) را روز زن نامید روزی که امام خمینی(ره) فرزند بر حق ایشان در همان روز متولد شدند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: حضرت فاطمه (س) الگویی برای زنان و مردان بوده و در همسری هم‌ شان و همتای حضرت علی (ع) است.

 این مسئول با اشاره به هفته زن و اجرای برنامه‌های متنوع در سطح کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: هفته زن هفته‌ای مناسب برای شناخت مسائل و مشکلات و توانمندی‌های زنان بوده تا بتوان آن‌ها را به جامعه معرفی کرد.

 هاشمی با تاکید بر اینکه اگر شرایط را برای حضور زنان فراهم کنیم شادی و نشاط نیز به خانواده‌ها بر می‌گردد، گفت: اگر بتوانیم خانواده‌ها را از محورهای کنونی نجات دهیم بسیاری از مشکلات نیز رفع می‌شود.

 این مسئول با بیان اینکه شیوه‌ها و الگوهای زندگی در حال تغییر است، گفت: افزایش جنایت‌ها، افزایش دختران فارغ‌التحصیل، افسردگی، فرار از خانه، افزایش کودکان کار، رشد زندگی مجردی، افزایش اعتیاد زنان، افزایش بی‌سوادی و افزایش تعداد زنان بی‌سرپرست از مشکلات جامعه کنونی است.

 وی اذعان کرد: دولت تدبیر و امید بر این اعتقاد است که زنان مسیر تعالی را راحت‌تر و در سطوح مختلف مدیریت جامعه طی می‌کنند و دولت بر این اساس وظیفه دارد برابر بانوان و آقایان فرصت‌های مناسبی ایجاد کند و مسئولان را به این سمت سوق دهد.

 هاشمی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی اذعان کرد: همدلی باید در تمام جامعه حاکم شود و اگر بنا است این همدلی صورت گیرد زنان باید بعد از حفظ نقش اصلی خود به عنوان مادری و همسری در چارچوب احکام اسلامی در تمام مسائل اجتماعی حضور و فعالیت داشته باشند.

 این مسئول نقش زنان در اقتصاد مقاومتی را مهم عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی زمانی امکان‌پذیر است که از تمامی نیروهای جمعیتی استفاده شود از این‌رو اگر فرصت اشتغال و فعالیت اقتصادی به زنان داده شود در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی نیز می‌توانند اثرگذار باشند.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عمده اقدامات صورت گرفته در این حوزه اشاره کرد و گفت: ایجاد بازارچه ویژه زنان با همکاری تعاون روستایی، برگزاری همایش زنان اثرگذار و راه‎اندازی هسته‌های مشارکت مردمی با حضور زنان و همکاری کمیته امداد، شرکت در نمایشگاه منطقه‌ای و کسب رشته برتر، شرکت در جشنواره میراث معنوی ویژه زنان از اهم فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه زنان است.

 

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز اذعان کرد: زن را در جامعه جاهلیت عربستان به عنوان نمود عقب‌افتادگی می‌دانستند اما دین اسلام زنان را در بلندترین قله‌ها جا داد.

نیک‌اقبالی گفت: اگر در جامعه عشایر دیروز زنان کهگیلویه و بویراحمد همپای مردان بودند و برای خانواده سخت‎ترین کارها را انجام می‌دادند امروز نیز همدوش مردان پله‌های ترقی را طی می‌کنند و به جلو می‌روند.

این مسئول با بیان اینکه زنان در عرصه‌های مختلف توانمند هستند، گفت: اگر امروز میزان پذیرش دانشگاهیان درصد بالایی را به دختران اختصاص داده است نشان از حضور و تلاش زنان و جایگاه آن‌ها دارد.

نیک‌اقبالی گفت: متاسفانه در بحث اشتغال سهم بانوان بسیار پایین است و این خطری برای جامعه محسوب می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید به فکر سلامت جامعه بانوان باشیم، گفت: باید برای بانوان نقش‌های جدیدی را تعریف کنیم تا دچار افسردگی و خمودگی نشوند و این امر  مگر با پویایی و همراهی زنان صورت نمی‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم شاهد رشد دختران ایران اسلامی و مادران در تمام عرصه‌ها باشیم.

  در این مراسم که با حضور مسئولان ارشد استانی اعم از معاون عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد برنامه‌های متنوع شاد و مفرحی برگزار شد.

تصاویر جشن بزرگداشت هفته زن در سالن شهید پایدار یاسوج

عکس: عزت اله محسنی پور

 


نظرات شما عزیزان:

بهرام پور سجاد
ساعت1:41---30 فروردين 1394
سلام
خسته نباشید
واقعا وبسایت جالب با مطالبی پربار و ارزشمند هست امیدوارم همین جور ادامه بدین
سلام برادر بهرام پور از توجه شما سپاسگزارم امیدوارم ما را با رهنمودهای خویش همراهی فرمایید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

گــــــــزدون

روســـــتای گــزدون، بخش پاتاوه، شهرســتان دنا، استان کهگیلویه و بویراحــــــمد. بخش پاتاوه علیرغم نیروهای انسانی مستعد و متعهد و داشتن نعمت های خدادادی فراوان همانند آب، منابع طبیعی، منابع زیر زمینی، موقعیت مناســـب مکانی، طبیعت زیبا و بکر و از همه مهمتر قرار گرفتن در پیشانی ورودی به پایتـــخت طبیــــعت ایران، استان کهگیلویه و بویراحمد و ... هنوز دارای محرومیـــــــــــت های فراوانی در بسیاری از زمینه هاست. در دنیای امروزی که به عنوان عصر ارتباطات معرفی شده است کسی از قافله عقب نمی افتد که بتواند اطلاع رســـــانی در تمامی زمینه ها اعم از پیشــــــــرفت یا عقب افتادگی در تمامی حوزه ها را داشتــــــــه باشد. و لذا عزیزان به خصوص جوانان و اهالی قلم دست به کار شوند و هر آنچـــــــه در توان دارند نسبت به معرفی و بازتاب اخبار و پتانسیل های بالقــــــــوه و بالفعل این بخش به ظاهر محروم ولی دارای غنای انسانی بالا اقدام کنند. این وبلاگ آماده دریافت نقطه نظـــــــــرات و پیشنهادات و مطالب شما و انتشار آن با نام خودتان در سایت روستای گزدون را دارد. با تشکر مجدد shahintizbal@yahoo.com
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1394
فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 193
بازدید دیروز : 141
بازدید هفته : 729
بازدید ماه : 6956
بازدید کل : 276124
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 185
تعداد آنلاین : 1


آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس